close



來翻譯一下 雖然可能翻的不好 ^ ^a

Substitute For Life
戲如人生

You love me and I love him
你愛我而我愛他
He loves her and she loves you
他愛她而她愛你
That's the way the story goes
這就是故事進行的方式
You fool me and I fool him
你愚弄我而我愚弄他
He fools her and we fool you
他愚弄她而我們愚弄你
That's the way the story goes
這就是故事進行的方式

Last on substitute for life
上一則生活代替品

Husband caught when he kisssed the pretty girl
丈夫在親吻美女時被抓包
Wife just cried Friend just died
妻子哭了 朋友死了
Boss took money took off with secretary
老闆帶著秘書捲款潛逃
Cops didn't care got their share
條子卻並不介意順便分杯羹
Driver stole some diamonds from millionaire
司機偷了百萬富翁幾顆鑽石
Maid got blamed Judge got framed
女僕被譴責還被誣陷

Teacher married her long lost Half-Brother
老師和她失散多年的哥哥結了婚
Twins were nude both were sued
雙胞胎裸體而雙雙被控訴

Enter queen of TV screen
加入電視螢幕女王

You love me and I love him
你愛我而我愛他
He loves her and she loves you
他愛她而她愛你
That's the way the story goes
這就是故事進行的方式
You fool me and I fool him
你愚弄我而我愚弄他
He fools her and we fool you
他愚弄她而我們愚弄你
That's the way the story goes
這就是故事進行的方式
The story everybody knows
大家都知道的故事

Next on substitute for life
下一則生活代替品

Neighbour has an affair with the son in law
鄰居和女婿發生婚外情
Daughter is sad  Mother is mad
女兒很傷心,媽媽很生氣
Gangsters kidnap movie celebrity
歹徒綁架了電影明星
Dog finds track Stranger is back
狗狗找到蹤跡  陌生人回來了

Doctor finally falls for sexy nurse
醫生最後敗倒在性感護士的石榴裙下
Boy goes gay Girl can't stay
男孩變成gay ,女孩留不住
Athlete leaves his pregnant centerfold
運動家留下了他重要的雜誌內頁
All get killed you'll get thrilled
所有人被殺 ,然後你會嚇死

Enter queen of TV screen
加入了電視螢幕女王

You love me and I love him
你愛我而我愛他
He loves her and she loves you
他愛她而她愛你
That's the way the story goes
這就是故事進行的方式
You fool me and I fool him
你愚弄我而我愚弄他
He fools her and we fool you
他愚弄她而我們愚弄你
That's the way the story goes
這就是故事進行的方式


Episode one Episode two
第一集然後第二集
If you have nothing better to do
如果你沒有更好的事情可以作
Episode three Episode four
第三集然後第四集
You've just got to see some more
你就會想再多看一點
Episode five Episode six
第五集然後第六集
Love and hate and dirty tricks
愛與恨以及骯髒的詭計
Episode seven Episode eight
第七集然後第八集
Don't answer the phone cancel you date
不要接電話,拒絕你的約會吧

You love me and I love him
你愛我而我愛他
He loves her and she loves you
他愛她而她愛你
That's the way the story goes
這就是故事進行的方式
You fool me and I fool him
你愚弄我而我愚弄他
He fools her and we fool you
他愚弄她而我們愚弄你
That's the way the story goes
這就是故事進行的方式

 

 


哈 有些地方不知道是否我理解錯誤
感覺意思還滿跳tone的,不過應該也對個七八成有吧

看過歐美影集就會有這些感觸,這些亂七八糟有爆點的劇情
真的是充斥在影集當中阿
尤其自己本身又是學拍片出身,整個就很有深刻的體會
不辛辣一點大家可是會沒有興趣的呢!

嘿嘿 不知道有沒有人跟我一樣
覺得這片子再OVER一點就有A片的Feel 阿 哈哈哈哈 ^///^

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    益菌多 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()